پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204834
۴۰۰ واحد توليدي در چهارمحال و بختياري مورد بررسي قرار گرفت
تاریخ انتشار : 1395/02/05 19:15:56
نمایش : 1664
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري گفت: ۴۰۰ دواحد توليدي در چهارمحال و بختياري مورد بررسي قرار گرفت و مشکلات تعداد قابل توجهي از آن‌ها حل شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اسماعيل عامري گلستان رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: در سال جاري ۲۰ درصد اعتبارات براي کمک‌هاي فني و اعتباري اختصاص داده خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه مشکلات زيرساخت‌ها در استان بايد حل گردد تصريح کرد: اعتبار قابل توجهي را به مسائل مثل برق، فاضلاب و... اختصاص خواهيم داد.

عامري گلستان با بيان اينکه مشکلات تعداد قابل توجهي از واحدهاي توليدي در استان مورد بررسي قرار گرفت و حل شد اذعان داشت: همه تلاش خود را خواهيم کرد تا از تعطيلي واحدهاي توليدي جلوگيري به عمل آوريم.

وي به بهره‌برداري رساندن واحدهاي نيمه‌تمام در اين استان را جزء اولويت‌هاي کاري مسئولين دانست و گفت: ۱۶ هزار ميليارد اعتبار محقق شود قطعا مي‌توانيم اقدام بسيار موثري انجام دهيم.

عامري گلستان يادآور شد: پنج درصد يارانه‌ها به تسهيلات داده خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html